عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 31 خرداد 1395
بازدید : 182
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان:
 
 
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: آسفالت راه روستاهای بالای 50 خانوار شهرستان بشاگرد 380 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.
 
 
به گزارش پایگاه خبری عصر بشاگرد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، غلامحسین شیری در بازدید از بشاگرد با اشاره به وضعیت این شهرستان تصریح کرد، بشاگرد دارای دو شهر و 159 روستاى داراى سکنه  است که جمعیت 41 هزار نفری را در خود جای داده است.
 
 
وی افزود: بشاگرد به‌دلیل پراکندگی روستاها، صعب‌العبور بودن، بافت فرسایشی و کوهستانی بودن آن علاوه بر کند کردن عملیات راهسازی هزینه‌های زیادی را در نگهداری جاده‌ها می‌طلبد.
 
 
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: براى برخوردار کردن روستاهاى بالاى 50 خانوار بشاگرد می‌بایست 591 کیلومتر راه آسفالته با رقمى بیش از 380 میلیارد تومان احداث شود که با وضع فعلى احداث راه‌های بشاگرد حدود 100 سال به طول خواهد انجامید.
 
 
شیری، راه برون‌رفت از این وضعیت را تقویت سیستم راهدارى و نیز فعال شدن پروژه‌هاى امانى در بازگشایی راه‌ها عنوان کرد و گفت: در کنار این اقدامات افزایش اعتبار بودجه راهسازى و بالا بردن رقم پیمانکاران بخش خصوصى می‌تواند راهکاری مناسب در شرایط فعلی باشد.
 
 
این مسؤول با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیرین و مردم افزود: ورود خیرین به حوزه راهسازی بشاگرد و کمک مردم می‌تواند در تکمیل راه‌های بشاگرد ثمر بخش باشد.
 
 
وی به هدف‌گذارى ساخت سالانه بیش از 100 کیلومتر راه در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با تحقق این هدف حداقل 20 سال به جلو حرکت کرده‌ایم که قصد داریم در 5 سال آینده مشکلات راه در بشاگرد به حداقل ممکن برسد.
 
 
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین در دیدار با فرماندار، بخشداران، شهرداران و اعضای شوراها افزود: با افزایش اختیارات و تقویت ادارات راه و شهرسازی شهرستان بشاگرد تلاش خواهیم کرد زمینه را برای توسعه بیشتر بشاگرد را فراهم آوریم.
 
 
شیری ابراز امیدواری کرد، با اقداماتی که صورت خواهد گرفت، انگیزه و روحیه مردم بیشتر شده و چهره محرومیت از سیما و منظر شهرى پاک و شادابى و توسعه همه جانبه شهرستان را به‌دنبال آورد.
 
 
وی در پایان بیان داشت: نمی‌خواهیم قولى بدهیم و ایجاد تعهد کنیم اما تمام تلاشمان را در انجام و تحقق این برنامه بکار خواهیم گرفت.
 
 
انتهای پیام/
 
 
کانال رسمی خبری عصر بشاگرد؛
 
@asrbashagard
 
 
 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: شهرستان بشاگرد 380 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد، مشکلات بشاگرد،روستاهاى بالاى 50 خانوار بشاگرد , عصر بشاگرد، بشاگرد نیوز ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 165
بازدید دیروز : 1255
بازدید هفته : 2916
بازدید ماه : 8626
بازدید کل : 133759
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com